2016. október 29., szombat

Akvárium Fűtő Melegítő állítható hőfok szabályozóval - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képen is látható  Akvárium Fűtő Melegítő állítható hőfok szabályozóval
kép szerinti állapotban.
Az állítható hőfok szabályozó csak + illetve - jellel van jelölve skála nincs.
Valószínű én vagyok béna, de nem tudtam úgy beállítani, hogy kikapcsoljon magától csak úgy, hogy lejebb tekertem.
Kb. 28 foknál feladtam (+ irányba sokáig tekerhető).
Fűteni fűt, mert kb 30 liter vizet 15-ről 28 fokra  simán felfűtött, így ha máshogy nem manuális kikapcsolható.
Szigetelése jó (nem ráz).
Kérném a fentiek tudomásul vételével licitáljanak.
Figyelem!!!
Postázom is és személyes átvétel Üllőn.
Szállítani 1000Ft feletti össz vásárlás esetén hétköznap és időnként hétvégén el tudom az alábbi vonatállomásokig:
Vecsés kertekalja
Vecsés
Ferihegy
Szemeretelep
Pestszentlőrinc
Kőbánya Kispest
Kérem tekintse meg t ovábbi termékeimet  : >>Itt 
 

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2016-11-06 19:19 . Akvárium Fűtő Melegítő állítható hőfok szabályozóval - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése