2018. július 26., csütörtök

FÉG MZV-18S PARAPETES ÁTFOLYÓS GÁZKAZÁN PARAPETTEL EGYÜTT!!!ÚJ ÁRA 137 EZER - Jelenlegi ára: 55 000 Ft

2 éve lett vásárolva, hibátlanul üzemel, abszolút újszerű! Most cseréltem kondenzációs turbósra amit ennek a helyére tetettem fel, tehát felesleges lett. Szerintem a számlája is megvan valahol. Jelenleg a webkazán oldalán 137 ezer forint az ára, a ventil. hu oldalon szintén. Ebben az árban nincs benne a parapet ami plusz 30 ezer volna. Én azzal együtt adom kompletten! Postázás elég bonyolult mert nagy termék ráadásul a paratet alkatrészei szintén, tehát inkább személyes átvétel volna jobb! Gyöngyös mellett lakom, vagy budapesti átvételt is megoldom egyeztetés után, bár az nem egyszerű számomra!
Befotóztam a belsejét is, látható nincs szétégve!
Hogy megkönnyítsem a leendő vásárló helyzetét cserét is beszámítok, bár semmi elképzelésem nincs, hogy mit! Kérdezzenek bátran, és ha valami szimpatikus dolog számomra, akkor beszámítom !

Jelenlegi ára: 55 000 Ft
Az aukció vége: 2018-08-16 13:15 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése