2020. június 29., hétfő

Eladó egy trident tgui 9400cxi vlb - vesa videókártya - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Eladó egy trident tgui 9400cxi vlb - vesa videókártya
Hibásként eladó, mert csak bekapcsolásig tudtam tesztelni.
Kinézete / Külső állapota: Lásd a képeken.
Mivel magánszemély vagyok, és régi, használt, hibás alkatrészről van szó, így garancia és visszavásárlás nincs! Kérlek csak akkor írj, vagy üsd le, ha elfogadod az itt írtakat!
Betegségem miatt sajnos már nem tudok foglalkozni ezekkel a dolgokkal.  Súlyos balesetet szenvedtem 09. 13. án, ami után életmentő műtétet végeztek el rajtam. Közel 3 órás volt. A hasamat operálni kellett. Ezért ha megnézitek elég sokáig inaktív voltam. Most összeszedjük az itthon lévő alkatrészeket, és majdnem minden felkerül a netre. Elég sok teszteletlen, mivel nem tudtam tesztelni, és nincs erőm, energiám tesztelgetni őket. A legjobban a személyes átvételnek örülnék.  
Az utalás megérkezése utáni munkanapon tudom leghamarabb feladni. Kérlek csak akkor írj, vagy vedd meg a termékeket, ha az itt leírtakat elfogadod!
Sajnos, mivel többen visszaélnek a jóindulatommal, ezért be kell vezetnem egy szabályt. Ha valaki vásárolni szeretne tőlem, annak max 5 munkanapja van, hogy elutalja a pénzt. Ha nem teljesül, akkor negatívot adok. Rám is ugyan úgy vonatkozik a szabály. Ha valaki elutalta a pénzt, akkor nekem is max 5 munkanapom van, hogy feladjam a csomagot. Hanem teljesül, akkor jöhet a negatív!
Azért kellett meghoznom ezt a döntést, mert vannak akik 1, 5-2 hete!!! nem fizetnek, és csak igérgetnek.
Ha megvásárlod valamelyik termékemet, akkor azzal nem csak vásárolsz tőlem, hanem támogatsz is! Köszönöm!
Máshol is hirdetem, ha kell akkor üsd le.
Kérlek nézd meg a többi aukciómat is. : )

Jelenlegi ára: 7 000 Ft
Az aukció vége: 2020-06-29 15:32 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése