2020. szeptember 28., hétfő

! next virágos tunika 8 év (128-as) ÚJSZ,LY (740) - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció tárgya:
Különleges next virágos, flitteres ujjatlan tunika
A tunika
- kívül kétféle nagyvirágmintás anyagból van összevarrva, melyek balról jobbra váltják egymást (vászon és pamut anyagúak)
- belül ciklámen színű pamut anyaggal bélelt
- elöl, a felső részét rengeteg flitter díszíti
- lefele bővülő, buggyos fazonú
- ujjatlan
2010-es kollekció
Az első kép katalóguskép!
A termék állapota:
Újszerű, LYUKAS!
A termék hibája:
Már találtam régebben is ezen a fajta tunikának a hátsó részén, felül, lyukat, így most is felemeltem a fény felé, s két apró kis tűhegynyi lyukat láttam ezen a tukán is! Ha nem tartom a nap felé, észre sem vettem volna! De ott van, tehát, feltűntettem hibaként!
A termék + méretei:
Karöltő: 21 cm
A termék súlya:
170 g
Személyes átvételi lehetőség:
Debrecenben
Szállítási költség:
A Magyar Posta aktuális díjszabásának megfelelően.
Pontos postaköltséget a csomagolás után tudok megadni.
Nagyon köszönöm, hogy benéztél hozzám!
ZsiFinext

Jelenlegi ára: 1 000 Ft
Az aukció vége: 2020-09-28 12:05 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése