2021. január 28., csütörtök

Tortaostya, fényképes ostya, tortafotó, ostyalap, cukorlap nyomtatás - Jelenlegi ára: 1 100 Ft


Üdv,
Adri vagyok, már több mint 7 éve tortaostyákat gyártok. Ez a munkám, a főállásom, ezt csinálom napi 8 órában. Saját, NÉBIH és ÁNTSZ által engedélyezett műhelyemben, bevizsgált gépekkel és alapanyagokkal dolgozok, HACCP rendszer szerint.
A fentiek a te és családod egészsége miatt is fontos! Ne vásárolj olyantól, aki engedélyek nélkül dolgozik! Nem tudhatod, milyen körülmények között készíti el a rendelésedet, és ez mégiscsak élelmiszer! Megeszitek, megeszi a gyereked, ne kockáztass! Sajnos nemrég tudomásomra jutott, hogy egyesek használt vagy bevizsgálatlan gépekkel nyomtatnak ostyákra, pedig ez életveszélyes és tilos! A kék színt nem véletlenül hívják ciánnak, mérgező! Hiába mossák ki a nyomtatófejét és cserélik ki a patronokat ételfestékesre, az előző festék ott marad minden kis csőben, szivacsban a nyomtató belsejében, ahová hozzá sem férnek... fontosnak tartottam ezeket leírni, mert a neten ezzel senki sem dicsekszik, csak a profit számít sajnos a mai világban...  
Saját kép vagy mesefigura? Bármi is a kérésed, megvalósítom!
Nekem is van több ezer darabos sablonkészletem különböző témakörökben, melyet e-mailben szoktam elküldeni megrendelés után, de ha te küldesz képet, azt is elkészítem.  
A nyomtatásokat grafikai programban készítem elő, ennek is köszönhető, hogy a végeredmény fénykép hatású lesz: kristálytiszta, éles, gyönyörű, életteli színekkel! Több ezer vásárlóm állítja ugyanezt, a közösségi oldalakon tucatnyi referenciám megtalálható.
Ostyára is cukorlapra is nyomtatok, nagyon sokféle méretben:
- Körök 3cm átmérőtől 30cm-ig.
- Szögletesek pár centitől A3 (30x42cm) méretig.  
Jelen aukció a leggyakrabban előforduló, 21cm kör átmérőjű ostyára vonatkozik.  
Vállalási idő: 2-3 munkanap, sürgős esetben, ha kapacitás van rá: akár másnapra is.  
Házhozszállítás: GLS futárszolgálattal, 1 munkanap alatt.  
Jelenleg 5 tanítványom van az ország különböző pontjain, ők ugyanazon rendszer szerint dolgoznak, mint én, megbízhatóak, lelkiismeretesek, egyszóval profik mindannyian!
Reméljük szimpatikusak vagyunk neked, ha minket választasz, örömmel várjuk rendelésedet, üdv:
Adri,
és Niki, Betta, ÁgiFanni, Eszter


Jelenlegi ára: 1 100 Ft
Az aukció vége: 2021-01-28 18:09 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése